Abi

Küsimused ja vastused

ÜLDKÜSIMUSED

  • Kuidas tean, et Laevapiletid.ee pakkumine on alati parim?
    Laevapiletid.ee süsteem on selliselt üles ehitatud, et tellijale kuvatakse parimad pakkumised, mida on võimalik reisivahendajal oma kliendile edasi müüa. Kasutaja valikutega soovitab süsteem automaatselt paketti, juhul kui see kattub mõne operaatori defineeritud eripaketi tingimustega. Broneerija ei pea teadma pakettide nimetusi, koode, vms., Laevapiletid.ee pakub ise alati välja võimalikult soodsa reisitoote.
  • Kas korraga on lubatud broneerida erinevate operaatorite väljumisi?
    Jah.
  • Millised näevad välja Laevapiletid.ee broneeringukinnitused (E-pilet, SMS)?
    E-pilet: https://laevapiletid.ee/tickets/example_ee_et.html.
    SMS: "Broneering nr. 00000000, TAL>HEL, 01.01.1970 07:30, D-terminal. Head reisi!".
  • Mitmele reisijale korraga on võimalik pilet broneerida?
    Pileteid on korraga võimalik broneerida maksimaalselt 8 reisija jaoks. Juhul kui korraga reisib 9 või rohkem inimest, jagage reisijad gruppidesse ning ostke piletid eraldi osadena või kirjutage aadressil laevapiletid@estravel.ee, märkides ära väljumise lähte- ja sihtkoha, kuupäeva ja reisijate arvu.
  • Kuidas broneerida sõidukit?
    Laevapiletid.ee keskkonna kaudu on võimalik broneerida koht kuni 7m pikale sõidukile. Broneerimisel tuleb sisestada sõiduki täpsed mõõdud. Lisavarustuse (nt. suusaboks, katuseraam, jalgrattahoidja jne.) korral  võetakse aluseks sõiduki kõrgus ja pikkus koos lisavarustusega.
    Sõidukid, mis on mõeldud kaubaveoks ja/või mille täismass on üle 3,5 tonni, broneeritakse laevaoperaatori cargo osakonna kaudu.
  • Kust leian laevaoperaatori üldtingimused?
    Enne broneeringu eest tasumist on kohustuslik tutvuda operaatori poolt kehtestatud tingimustega. Need kuvatakse broneerimissammul nr. 5.
  • Kuidas toimida kui unustasin pärast internetipangast väljumist vajutada „Tagasi kaupmehe juurde“?
    Sellisel juhul ei ole piletit broneeritud. Pileti saamiseks tuleb ühendust võtta laevapiletid@estravel.ee.
  • Kuidas toimida, kui laev ei välju ja reis jääb ära?
    Laevapiletid.ee ei ole reisikorraldaja, vaid reisiteenuse vahendaja. Laevareisidel võib ette tulla muudatusi väljumistes tulenevalt ilmastikust vms. asjaoludest. Juhul, kui operaator on otsustanud väljumise tühistada, tuleb täpsema info saamiseks pöörduda otse laevaoperaatori poole, mille reisile pilet on ostetud. Laevaoperaatorid teavitavad reeglina reisijaid väljumiste tühistamistest ning pakuvad välja asendusvõimalused - seetõttu on oluline tellimust vormistades märkida õige kontaktisiku mobiiltelefoni number ja e-mail.
  • Kuidas käib lemmikloomadega reisimine?
    Enne lemmikloomaga reisimist tuleb eelnevalt tutvuda operaatorite tingimustega, mis sätestavad vastava korra. Loom peab olema kaasreisijatele ohutu ning kaasas peavad olema looma tervisklikku seisundit ning vaktsineerimist tõendavad dokumendid.
  • Kas Laevapiletid.ee poolt väljastatud pilet on piisav kuludokument ettevõtte raamatupidamise jaoks?
    Jah.
  • Miks ei ole väljumist võimalik valida?
    Juhul kui väljumisele ei ole võimalik pileteid osta võivad põhjused olla järgnevad: väljumisel ei ole piisavalt kohti; väljumiseni on jäänud liiga vähe aega; väljumine on tühistatud (rasked ilmastikuolud, vms. põhjus); esines tehniline rike.

 

MUUTMINE

  • Kuidas toimub broneeringu muutmine?
    Muutmisvõimalusega laevapileti tingimused on laevaoperaatorite lõikes erinevad ning võivad tuua kaasa pileti ostjale lisakulusid. Juhul kui pilet on muutmisvõimalusega, tähendab see muutmisvõimalust eelkõige sama operaatori teisele väljumistele. Üldjuhul on eripakkumised ilma muutmisvõimaluseta. Pileti muutmisvõimaluse piirangu kohta kuvatakse üldjuhul informatsiooni broneerimissüsteemis koos eripakkumisega, samuti on piirang märgitud piletile.
    Broneeringut saab muuta vastavasisulise e-maili saatmisel aadressile laevapiletid@estravel.ee (muutmistaotluse läbitöötamise aeg argipäeviti on kuni 24 h), samuti on võimalik broneeringut muuta otse operaatori klienditeeninduse poole pöördudes (juhul kui reisini on vähem kui 24 h). Laevapiletid.ee teenustasu broneeringu muutmisel on 8 €.
  • Kas ja kuidas saab muuta broneeringus oleva sõiduki andmeid?
    Sõiduki andmete muutmine on võimalik vastavalt operaatori tingimustele. Üldjuhul on võimalik sõiduki registreerimisnumbrit ilma tasudeta muuta terminali check-in'is, juhul kui pileti registreerimisel ületavad sõiduki mõõdud broneeritud mõõtmeid, on tellija kohustatud tasuma hinnavahe. Broneeritust suuremad sõidukid pääsevad laeva tingimusel, et autotekil on vabu kohti.
  • Kas ja kuidas saab muuta reisija andmeid?
    Reisija andmeid saab muuta broneeringu teostaja. Üldjuhul on võimalik reisija andmeid muuta terminali check-in's enne väljumist, samuti saab teha seda operaatori klienditeeninduses. Muutmine toimub vastavalt operaatori kehtestatud tingimustele.

 

TÜHISTAMINE

  • Kuidas toimub broneeringu tühistamine?
    Laevapiletid.ee broneerimissüsteemist väljastatud broneeringut on võimalik tühistada juhul kui seda lubavad operaatori kehtestatud annulleerimistingimused. Laevapiletid.ee teenustasu tühistamisel on 8 €, see arvestatakse maha tagastatavalt summalt. Tühistatud pileti eest teostatakse tagasimakse kontole, millelt toimus pileti eest tasumine hiljemalt 10 päeva jooksul pärast tühistamisoperatsiooni teostamist. Tühistamine on aadressil: https://laevapiletid.ee/et/cancel.

Klienditeenindus E-P kl 8:00-22:00

Vestle meiega

laevapiletid@estravel.ee

900 4040

Hind 49 senti/min. Välismaalt helistades (+372) 6 313 313. Broneeringu muutmine tel (+372) 6 313 314.

Klientide paremaks teenindamiseks telefonikõned salvestatakse. Salvestisi ei kasutata turu-uuringuteks, statistikaks ega isikuandmete töötlemiseks.